piątek, 23 sierpnia 2013

By Dziubeka


Ogarnęła mnie wraz z siostrami mania na bransoletki. Na pozór zwykła sztuczna biżuteria, lecz wykonana przez niezwykła osobę. Kobietę która z swego hobby rozkręciła niemałe "imperium". Jestem więcej niż pewna, że większość z was poznała już markę By Dziubeka i może ma w swojej kolekcji naszyjnik, bransoletkę czy kolczyki. Firma istnieje od 2006 r. Jej nazwa wzięła się od nazwiska właścicielki  Anny Dziubek. Firma ma swą siedzibę w Tychach i jest w 100% polską marką. Posiada salony firmowe w galeriach handlowych na terenie całej Polski. Co nas tak zauroczyło w tej biżuterii? Oryginalna kolorystyka, wzornictwo, ogromna możliwość wyboru w kilku kolekcjach, które co jakiś czas są odświeżane. Zachęcam was do noszenia tej biżuterii, a nosi się świetnie i wszystkim się podoba. Wieże, że każda z was znajdzie coś dla siebie. Teraz do rzeczy, a mianowicie chciałam się wam pochwalić (jak na kobietę przystało) jakie cudeńka zakupiłyśmy z siostrami w internetowym sklepie By Dziubeka. 



Kolekcja Follow Your Heart

Kolekcja Follow Your Heart



Bransoletka z małpką była gratisem do zamówienia






Cena 69.00 zł

Cena z kuponem 19.00zł

Bransoletka BIL0587




Kolekcja LOLLIPOP

Zapięcie na magnez 

Cena po rabacie 23.80 zł


Metal antyalergiczny






Cena 44.00 zł

Cena po rabacie 22.00 zł


Rabaty uzyskałam zamawiając kartę VIP z którą macie 10% , a dodatkowo otrzymałam kupon o wartości 30% i jakiś czas temu jako jedna z aktywnych Fanek na FB By Dziubeka wygrałam kupon o wartości 50zł. Jestem bardzo zadowolona z zakupów choć wystąpiły pewne komplikacje z zamówieniem które mam nadzieje uda się szybko rozwiązać. Pozdrawiam was ciepło !!!! 


Polecam Sówka 81 

22 komentarze:

  1. śliczne bransoletki wszystkie bym nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam taką samą tą różową z serduszkami. Serduszka odpięłam i moja sunia nosi je przy różowej obróżce. Uwielbiam Dziubeki wyroby!
    Fajna kolekcja.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Te z grubych korali, to nie mój klimat, ale resztę jak najbardziej bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wolno pokazywać Dagusi takich rzeczy- kocham bransoletki a te są tak śliczne że każdej pragnę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam by Dziubeka, świetna biżuteria. :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Te z kuleczek podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te dwie pierwsze są cudowne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te bransoletki, też uległam ich czarowi. Wybrałam takie jak Twoje 2 pierwsze. Niestety wielkie rozczarowanie, bo po tygodniu wytarł się kolor na koralikach i niestety poszły do reklamacji:-(
    Pani na stoisku nie pocieszyła mnie mówiąc, ze nie jestem pierwsza i firma nie uwzględnia reklamacji w kwestii wycierania sie koralików...więc ostrożnie z wyborem tych modeli

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja je noszę okazjonalnie wiem że nie lubią słońca, wody, perfum więc delikatnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, ale trochę drogie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Woow ktos tu widze zaszalal :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przedostatnia bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. maja calkiem fajny asortyment, ale nie wszystko. pracowalam na stoisku dziubeki wiec niektore rzeczy widzialam jak szybko sie psuly, chociaz fakt, bransoletki sa oryginalne i nie uczulaja ;)

    OdpowiedzUsuń

Liczę się z twoją opinią więc nie zwlekaj tylko pisz :) Sprawisz mi tym ogromną przyjemność, a Ja postaram się odwdzięczyć.