czwartek, 13 września 2012

Co było w paczce



Przyszła do mnie tak wyczekiwana przesyłka, więc spieszę  pokazać wam co za cudeńka dostałam do testowania.





  • Brązujący krem do twarzy Dzień/Noc z wyciągu z orzecha włoskiego i bursztynu
  • Brązujący mus do ciała z złotą perłą, wyciągu z orzecha włoskiego i bursztynu




  • Kremowa emulsja do higieny intymnej z wyciągiem z żurawiny 
  • Peeling enzymatyczny+Maseczka kojąca 

Biorę się do testowania aż mnie paluszki swędzą ze zniecierpliwienie. 
Pozdrawiam z deszczowego Tarnowa Sówka 81


33 komentarze:

  1. emulsja mnie zaciekawiła :)
    miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak emulsja jest dość interesująca po paru użyciach wydaje się fajna

      Usuń
  2. Te orzechy wyglądają smakowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no no podzielilabys sie zemna zainteresowal mnie krem brazujacy do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również nigdy nie miałam takiego kosmetyku

      Usuń
  4. ten brązujący mus do ciała brzmi ciekawie, a opakowanie takie ładne że już chce go mieć ;) ale poczekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam musu do ciała ze złotą perłą. Na początku byłam nim zachwycona - pięknie pachniał, zostawiał błyszczące drobinki. Niestety, według mnie, troszkę za bardzo pomarańczowił i nierówno się zmywał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ma dość ciemną karnacje do tego troszkę opalona więc mam nadzieje że nie uzyskam efektu pomarańczowego. Te drobinki mi sie bardzo podobają

      Usuń
    2. Tak, Drobinki ślicznie wyglądają na skórze. Nie jest ich ani za dużo ani za mało - tak w sam raz.

      Nie miałam jeszcze bazy z FM, ale kusi mnie kilka produktów. Tylko ceny maja dosyć wysokie, niestety :)

      Usuń
  6. fajnie sie zapowiadaja te produkty, milego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No no sówka to teraz nic innego tylko nakładać i próbować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. interesujacy jest ten krem brazujacy.. ;0

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego i owocnego testowania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już wczoraj zaczęłam się smarować. Zobaczymy co będzie

    OdpowiedzUsuń
  11. a mnie żurawina bardzo ciekawi, czekam na recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo pierwszy raz tą emulsję widzę, na pewno zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Peeling enzymatyczny mnie ciekawi... Miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem dwóch pierwszych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. OO aktualnie bardzo polubiłam tą firmę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna paczka, czekam na recenzje

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o swiena ta emulsja
    zapraszam do siebie
    http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. to co brązujĄCE bardzo mi sie podoba :) wspaniała przesyłka :) ulala jak deszczowo u Ciebie to bronzing poprawi Ci humorek :) pozdrawiam z równie deszczowej mszany Dolnej :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieję, że będą recenzje :p

    OdpowiedzUsuń
  20. emulsja wzmacnia dorgi moczowe ? interesujące ..
    po za tym pozazdrościc współpracy ^^ : )

    myrockinrobin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna przesyłka :) Brązujące rzeczy akurat nie dla mnie, ale cała reszta jak najbardziej. Mój tata pochodzi z Tarnowa, lubię to miasto. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne kosmetyki - to teraz pozostaje tylko testować ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja czekam na recenzję tej emulsji, bo ciekawie się zapowiada :) Gratuluję i życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć:) zostałaś wyróżniona u mnie na blogu:)
    zapraszam na nuna2225.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Liczę się z twoją opinią więc nie zwlekaj tylko pisz :) Sprawisz mi tym ogromną przyjemność, a Ja postaram się odwdzięczyć.