niedziela, 9 września 2012

Urodzinowe SPA

Ok. dziś będzie obiecany post o zabiegach jakie zrobiłam  w SPA dzięki mojemu karnecikowi urodzinowemu, dla tych którzy nie pamiętają o co kaman  link TU. Miałam nie lada dylemat na jakie zabiegi mam się zdecydować. Oczywiste było, że największym zainteresowaniem cieszyły się u mnie wszelkie zabiegi wyszczuplająco- ujędrniające itp. Niestety ze względu na typ mojej skóry czyli pękające naczynka musiała je sobie odpuścić gdyż zbyt wysoka temperatura oraz ciśnienie w urządzeniach przyczyniły by się do ich powiększenia  lub powstania nowych ognisk. Wybrałam zabiegi jakie zaproponowała mi obsługa SPA.



Manicur Hybrydydowy


W internecie jest multum informacji na temat tego zabiegu wiec nie będę was zamęczać szczegółowymi opisami gdyż najzwyczajniej w świecie nie mam takiej wiedzy. Przekaże wam informacje ogólne które udało mi się zapamiętać.
Zacznę może od tego, że dostałam ochrzan za wycinanie skórek i ścieranie płytki paznokcia polerką. Mocne wycinanie skórek doprowadzało do uszkodzenia płytki paznokcia więc rosła zrogowaciała a Pani Mądra Sówka wpadłam na genialny pomysł i równałam ją ostrą polerką, brawo!!!! 

Do rzeczy, kosmetyczka zrobiła podstawowy maniciur, peeling i masaż dłoni, następnie przystąpiła  do  nałożenie pierwszej warstwy hybrydy czyli bazy. Na bazę przeważnie jest nakładany kolor, który pozostanie z nami na około 2 tygodnie, Ja lubię zmiany więc zdecydowałam się na bezbarwny  całość zostaje utrwalona w lampie UV jak przy tipsach, u mnie na końcu paznokcie pomalowano lakierem. Maniciur hybrydowy jest najmniej inwazyjnym zabiegiem utwardzającym paznokcie, może go zrobić sobie praktycznie każdy, bez większych przeciw wskazań lecz pamiętajcie, że jeśli decydujecie się na taką operację niech wasze paznokcie będą w miarę fajnej długości gdyż hybrydą ich nie przedłużymy. Koszt zabiegu waha się od 70.00zł do 100.00zł, samo usunięcie hybrydy, koloru około 30.00zł. Ja nie usuwałam spokojnie poczekałam aż paznokcie same odrosną i teraz są dużo mocniejsze. 

Parafian na dłonie 


Na czym ten zabieg polega i jaki jest jego dobroczynny wpływ na nasze dłonie zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym wie z pewnością każda z was, więc tyko przypomnę podstawowe informacje: 
  • Z dłoni znikną drobne zmarszczki, przebarwienia.
  • Skóra stanie się gładka i nawilżona.
  • Zwiększy się elastyczność skóry.
  • Poprawi krążenie krwi co przyczyni się do lepszego wchłaniania kosmetyku.
Taki zabieg możemy wykonać same w domu rozgrzewając parafinę w kąpieli wodnej. Musimy uważać aby nie była za gorąco około 30C. Przed zamoczeniem dłoni w parafinie musimy je odkazić i oczyścić wykonując peeling. Następnie możemy w nie wetrzeć kosmetyk pielęgnacyjny. Tak przygotowane dłonie zanurzamy kilkakrotnie w ciepłej parafinie od 3 do 4 razy. Następnie nakładamy cieką plastikową, jednorazową rękawiczkę i owijamy je ręcznikiem frotte. Po około 15-20 minutach ściągamy rękawiczki wraz z parafiną, wykonując przy tym ruchy masujące ku opuszkom palców. Przeżyłam szok po pierwszym zamoczeniu dłoni lecz z każdym kolejnym było coraz przyjemniej. Koszt takiego zabiegu w salonie to około 30zł. Parafinę kosmetyczną można bez problemu zakupić w aptece.


Pedikiur stup 


Cóż tu wiele pisać, standardzik najpierw moczenie stup w masażerze, pełen relaks. Następnie pani bierze się za nasze nożęta ściera, piłuje usuwając zrogowaciałą skórę i odciski jeśli takowe posiadamy. Potem działa przy naszych paznokietkach wycina lub odsuwa skórki, nadaje kształt paznokciom, zakłada separatory i maluje pazurki. Podczas oczyszczania stup jednocześnie zostaje wykonany manualny masaż(Ja miałam) z wcieraniem kremu odżywczego. Cena takiego zabiegu to wydatek około 90.00zł


Peeling Kawitacyjny 

Takich zabiegów wykonałam dwa. Pani w salonie była wręcz załamana stanem moje cery. Całe czoło zesypane krostami, okropne wągry na nosie, zatkane pory i ogólny nie za ciekawy stan cery. Nie mogę sobie zarzucić, że nie dbam o moją buźkę. Zawsze zmywam makijaż, tonizuje, 2 razy w tygodni peeling enzymatyczny do tego leci jakaś maseczka, kremy z przeznaczeniem do cery naczynkowej. Lecz jak się ma 31lat i nigdy w życiu nie robiło się solidnego oczyszczania to potem tak sprawa wygląda. Jestem zadowolona z efektów tego oczyszczania, planuje wykonać jeszcze jedną serię i na pewno bardziej dbam o swoją cerę chcąc utrzymać efekt jak najdłużej.
Cena zabiegu to około 120.00zł.

Pozdrawiam Sówka 81

                               

12 komentarzy:

  1. Jakbym miała wybierać zabieg, to na pewno ten peeling kawitacyjny:) Moja cera nie jest w dobrym stanie, raczej w przeciętnym - mogłoby być lepiej. Też mam wągry, ale nie da się chyba ich zwalczyć;/ Nic nie pomaga u mnie. Może taki zabieg by pomógł?:) Ale póki co, to mam inne wydatki i do spa się nie wybieram:) A Tobie troszkę zazdroszczę;P:))) Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ech zazdroszczę Ci trochę takiego pobytu w SPA - super prezent dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna notka, bardzo ciekawie sie czyta takie wrażenia na gorąco ;) Tez mnie zainteresowal peeling kawitacyjny, w sumie takiego porządnego oczyszczania nigdy nie robilam (choc w domu na codzien staram sie bardzo dbac). Czy on pomaga na zaskórniki?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez chce SPA moze meza poprosze o maly prezent urodzinowy :p ale jak na razie w mojej glowie jest tylko nowy aparat:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe zabiegi wybrałas :) peeling kawitacyjny to jedyny ratunek dla cery z wagrami jakie i mi sie trafiaja . świetny prezent otrzymałas ...gratulacje i wszystkiego naj z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same przyjemności....
    Otagowałam Cię na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hybrydy miałam nakładane na mój ślub, super sprawa! Dopóki oczywiście paznokcie nie zanadto odrosną :) A parafinę na dłonie nakładam sobie w zaciszu domowym - lubię takie małe SPA urządzać sobie w domu :) Ale zazdroszczę reszty zabiegów!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj zazdroszczę... Wspaniały urodzinowy prezent!:) Uwielbiam parafinę na dłonie.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, to musi być fantastyczne przeżycie :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bym chciała taki prezent od męża, ale on uważa,że to zbytnia ekstrawagancja, więc ratuję się domowym spa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki za dobre informacje

    Review my weblog: jak pozbyc sie wagrów

    OdpowiedzUsuń

Liczę się z twoją opinią więc nie zwlekaj tylko pisz :) Sprawisz mi tym ogromną przyjemność, a Ja postaram się odwdzięczyć.