piątek, 16 listopada 2012

Nominacja do Liebster Blog


Cieszę się bardzo z tej nominacji tym bardziej, że zostałam otagowana przez dwie blogowiczki. Bardzo wam dziękuje dziewczyny sprawiłyście mi wielką frajdę tą podwójną nominacjom.
 Nominacja do Liebster Blog jest przyznawana przez innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.


Zacznę od camille-beauty gdyż to Ona  jako pierwsza mnie otagowała.

1. Twój najśmieszniejszy dzień w życiu to...? 

Może troszkę nie pedagogicznie będzie ale pierwsze szkolne wagary. 

2. Twoja podróż marzeń to...? 
 Szkocja. Cóż by to była za frajda zobaczyć na żywo tych panów w spódniczkach.


3. Jakie jest Twoje hobby?
  Sport,  blogowanie, kocham również muzykę wszelkie jej odmiany.

4. Twoja kosmetyczna perełka to...? 
 Nie mam takiej. Często zmieniam kosmetyki.

5. Najdroższy kosmetyk który kupiłaś to...? 
 OMG!!!! Nie mam bladego pojęcia, raczej nie wydaję dużo na pojedynczy kosmetyk. 

6. Twoja największa kosmetyczna wpadka to...? 
Pierwsza próba makijażu smoky eyes. Tragedia była :)

7. Makijaż ostry, czy raczej delikatny? 
Delikatny

8. Najbardziej w życiu żałuję...? 
 Niczego. Z własnych błędów wiele się nauczyłam i dowiedziałam o sobie samej. 

9. Twoje największe marzenie z dzieciństwa to...? 
Być archeologiem 

10. Jeśli przez 1 dzień mogłabyś być kim tylko chcesz, to kim byś była? 
Sobą !!!!!

11. Twoja wymarzona praca to...? 
 Taka która będzie mnie satysfakcjonować. Nie mam określonej branży. 



Pytania od rincewind99


1. Co najbardziej chciałabyś dostać w tej chwili w prezencie?
  Mam takie jedno marzenie ale nie mogę zdradzić. Proszę życzcie aby się spełniło. 

2. Czy jest jakiś kosmetyk zupełnie dla Ciebie zbędny?
 Kredka do konturowania ust.

3. Ile czasu dziennie/tygodniowo poświęcasz na blogowanie i czytanie blogów? 
Szczerze, czasami jest parę pełnych dni w tygodniu. Średnio dziennie może około 3- 4  godzin. 

4. Jakie czasopisma i/lub gazety czytujesz?
 Może was zaskoczę bo nie czytuje gazet/czasopism. Internet jest dla mnie źródłem informacji.  Jest to forma bardziej ekonomiczna i ekologiczna.
5. Jakie strony internetowe często odwiedzasz?
 /www.onet.pl/, /prawdziwekobietymajakraglosci.pl/www.pomponik.pl
6. Jaką lubisz muzykę? 
Jest to zależne od mojego nastroju np: polski i zagraniczny rock lub bardziej mocniejsze  brzmienie, pop, reggae, muzyka klasyczna i klubowa bardzo lubię stare kultowe kawałki z lat 60' 80', 90'.

7. Kim chciałaś zostać w dzieciństwie?
 Archeologiem ale była też wersja z księżniczką. 

8. Jakie znasz języki obce, a jakich planujesz się nauczyć?
 Uczyłam się rosyjskiego, znam (tak mi się wydaje) angielski, chciałabym nauczyć się niemieckiego lub włoskiego. 

9. Co najbardziej szalonego zrobiłaś w życiu? 
Wyszłam za mąż. Przecież to decyzja na całe życie.

10. Jesteś nieśmiała czy przebojowa? 
Każdy z nas jest troszkę nieśmiały. Nie użyłabym stwierdzenia przebojowa raczej komunikatywna.

11. Wychodzisz czasem z domu bez makijażu?
 Oczywiście, że tak nie będę się malować jak idę rano po pieczywo czy też na siłownie. 


Moje pytania
  1. Jakie jest twoje drugie imę?
  2. Co chcesz osiągnąć po przez blogowanie?
  3. Jeśli mogła byś cofnąć się w czasie, to co byś zmieniła?
  4. Z czego jesteś najbardziej dumna?
  5. Kto potrafi rozśmieszyć cię do łez?
  6. Zabieg kosmetyczny któremu chciałabyś się poddać?
  7. Jaki jest twój ostatni cel do którego dążysz?
  8. Czy masz nałogi? Jeśli tak to jakie ?
  9. Twój ulubiony bohater z filmu kreskówkowego. 
  10. Twój najlepszy trik kosmetyczny?
  11. Co lubisz w sobie najbardziej?
Jeszcze jedna sprawa.  Gdy opublikujecie post z odpowiedziami, proszę zostawcie linka do niego w komentarzu pod moją nominacją. Strasznie jestem ciekawa waszych odpowiedzi. 

Taguje:

10 komentarzy:

  1. Ojej, ja też marzyłam w dzieciństwie o byciu archeologiem :) Ale gratka - super odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorąco dziękuję za wyróżnienie. Cieszę się, że zainteresował Cię mój blog. Oto i moje odpowiedzi ;): http://anuszka13.blogspot.com/2012/11/liebster-blog-zostaam-otagowana.html

    OdpowiedzUsuń
  3. 3mam kciuki, żeby Twoje marzenie się spełniło.

    Baaaardzo dziękuję za nominację :)

    Tutaj moje odpowiedzi:
    http://fallinnailove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja chyba sie domyslam co to za marzenie :) i mocno trzymam kciuki zeby sie spelnilo!
    z tym archeologiem to mnie rozbwalilas hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że odpowiedziałaś na tag :) To dobra okazja żeby się czegoś o sobie dowiedzieć. Podoba mi się Twoje poczucie humoru ;)) A za marzenie, jakiekolwiek jest, bardzo trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z takich pytań i odpowiedzi można dowiedzieć się czegoś więcej o blogerce :-) Fajnie, że jesteśmy troszkę mniej anonimowi :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. trzymam kciuki aby ci sie spelnilo marzenie
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great blog you have got here.. It's difficult to find good quality writing like yours nowadays. I seriously appreciate people like you! Take care!!
    Have a look at my web page ; http://listafirm.eeza.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak, decyzja o małżeństwie to prawdziwe szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń

Liczę się z twoją opinią więc nie zwlekaj tylko pisz :) Sprawisz mi tym ogromną przyjemność, a Ja postaram się odwdzięczyć.