piątek, 4 maja 2012

TAG 11 Questions




ZASADY


1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście
4. Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś !!!
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.



Zostałam otagowana przez http://jaga140.blogspot.com

Oto Pytania dla mnie i moje odpowiedzi 

1. Jaki kosmetyk jest Twoim numerem 1?
Nie posiadam takowego kosmetyku ostatnio jestem zakochana w peelingach cukrowych DAX


2. Jaki zapach kosmetyku podoba Ci się najbardziej (np. pomarańczowy, kokosowy, kwiatowy, orientalny, )
Z całą pewnością jest to aromat pomarańczy, daje fajną energię.

3. Jak wygląda Twój codzienny makijaż?
Raczej staram się by był lekki, neutralny taki NO meke up.
4. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Sama nie wiem co mnie skłoniło, chyba chęć podzielnie się własnymi doświadczeniami, poznania nowych ludzi. Bardzo podobały mi się recenzje innych i chciałam sama spróbować własnych sił w tym temacie. 

5. Zwracasz uwagę na składy kosmetyków czy tylko obietnice producenta?
Tak zwracam uwagę na skład ale głównie sugeruje się opiniami innych.

6.  Czy zrobiłabyś operację plastyczną? Jeśli tak to czego?
Nie nie robiłam operacji plastycznych ale poddałam się zabiegowi zamykania naczynek krwionośnych na twarzy.
7.  Czy chodzisz do kosmetyczki? Jeśli tak to ile razy np. w ciągu miesiąca?
Tak bywam u kosmetyczni około 2 razy w miesiącu głównie regulacja brwi i depilacja. 

8. Jeśli dostałabyś milion złotych co byś z nimi zrobiła, na co przeznaczyła, co kupiła?
Mam dwie siostry więc podzieliłabym na trzy części, a za swoja 1/3 wyjechałabym np. do Japonii.

9. Co pochłania większość Twojego dnia? uczysz się czy pracujesz? :)
Na chwilę obecną  większość dnia spędzam pracując nad tym blogiem, troszkę się uczę a jeśli czytaliście starsze posty to wiecie że od miesiąca przebywam na zwolnieniu lekarskim.

10. W sprawach ubioru starasz się podążać za modą czy sama kreujesz swój wygląd, wyszukujesz ubrania?
Czerpie z trendów jakie panują w modzie staram się ją dopasować do własnego stylu czyli ukrycia moich mankamentów :)


11. Bywasz w lumpeksach? ;-)
Tak bywam ale zupełnie nie potrafię nic sobie wyszukać, chyba nie mam zmysłu kolekcjonera. 


A to moje pytania:

1. Kiedy czujesz się najbardziej atrakcyjna?
2. Co uważasz za swoją największą wadę ?
3. Czy skusiłaś się kiedyś na bardzo, bardzo drogi kosmetyk?
4. Twoje sposoby na ładną figurę.
5. Czy ciężko było zacząć blogować? Jeśli tak to z jakiego powodu?
6. Do demakijażu lepiej używać małych czy dużych wacików kosmetycznych?
7. Twój sposób na zdrową opaleniznę. 
8. Suplementy diety stosować czy nie ?
9. Kto jest twoim idolem w dziedzinie kosmetologii  ?
10. Co zyskałaś dzięki prowadzeniu bloga ?
11. Twoje motto na chwile obecną to...

2 komentarze:

  1. Akurat na ten tag już odpowiadałam, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.cathe-elen.blogspot.com/2012/04/tag-11-pytan.html :)

    OdpowiedzUsuń

Liczę się z twoją opinią więc nie zwlekaj tylko pisz :) Sprawisz mi tym ogromną przyjemność, a Ja postaram się odwdzięczyć.