piątek, 6 kwietnia 2012

LIRENE dla Cera naczynkowa


Cera naczynkowa jest bardo wrażliwa i delikatna charakteryzuje się widocznymi rozszerzonymi naczynkami krwionośnymi w okolicach nosa, na policzkach i brodzie. Wywołują one efekt zaczerwienienia i "rumieńce". Taka cera często jest również cienka, sucha, delikatna. Przyczyną jest mała elastyczność ścianek naczynek krwionośnych. Posiadaczki takiej cery powinny unikać przegrzewania się na słońcu, solarium, sałny czy zbyt gorącej lub zimnej wody, ostrych przypraw i używek np: alkohol, papierosy. Możemy wspomóc nasze kruche naczyńka odpowiednią dietą z zawartością witamin C i E które wzmocnią naczyńka włosowate oraz używając odpowiednich kosmetyków.



LIRENE krem cera naczynkowa-przeciwazmarszczkowy



Każdy z tych produktów zawiera w sobie wyciągi z owoców o zawartość witaminy C lub E które wzmocnią i uelastycznią kruche naczynka krwionośne. Mają również działania nawilżające, łagodzące, odżywcze oraz wiele innych dodatków które mają za zadanie poprawić kondycje problematycznej cery. Piankę do mycia twarzy i tonik stosuje od około 2 lat a krem jest w miarę nowym nabytkiem. Poprzednio stosowałam krem z firmy "AA" ale jakoś nie do końca mnie przekonywał. Po za tym stuknęła trzydziestka no i należało zadbać równocześnie o przyszłe zmarszczki i czerwone pajączki więc ten produkt wydał mi się idealny.

 Pianka bardzo fajnie się aplikuje i jest wydajna, tonik ma przyjemny odświeżający cytrynowy zapach, zaś lekka konsystencja kremu sprawia że szybko się wchłania. Takie trio jest dla mnie  w zupełność wystarczające może nie zauważyłam zmniejszenia czy zniknięcia pajączków ale z pewnością nie powiększają się  a cera jest świeża, i dobrze nawilżona. 


Polecam Sówka81





0 komentarze:

Prześlij komentarz

Liczę się z twoją opinią więc nie zwlekaj tylko pisz :) Sprawisz mi tym ogromną przyjemność, a Ja postaram się odwdzięczyć.