poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Kate Moss i Kylie Minogue



 Balsam do ciała perfumowany  Kate Moss o zapachu "Kate" to kwiatowo-piżmowa nuta z dodatkiem niezapominajki w połączeniu z ziarnem różowego pieprzu i wyczuwalnym aromatem kwiatu pomarańczy oraz innych kompozycji kwiatowych. Nuty zapachowe: niezapominajka, różowy pieprz, kwiat pomarańczy,  konwalia, magnolia, peonia, róża,  drzewo sandałowe, piżmo i wetiwer.

Cena: za zestaw ok. 145zł / 50ml .


Kylie Minogue "Pink Sparkle" to kompozycj świeżych kwiatów i różowego szampana, połączonych z piżmową gardenią. Kompozycja białej brzoskwini, różowego grapefruita i świeżej konwalii przechodząc w akord musującego szampana. Znajduje się  bukiet białych kwiatów, jaśmin Sambac połączony z gardenią. Poczujemy również nute bourbonowej trawy wetiwer i wanilii związanych ze piżmem.

Oba balsamy długo utrzymują zapach na skórze prawie 12h. ale niestety tylko tyle. Skóra po nich jest słabo nawilżona mimo iż szybko się wchłaniają. Ja obydwa dostałam w prezencie lecz jeśli miałabym wybrać ten który bym kupiłam sobie sama to z pewnością będzie KATE zapach jest bardziej intensywny, a czasami miałam wrażenie że nawet po upraniu rzeczy podczas prasownia zapach balsamu był na nich wyczuwalny. 

Jeśli ktoś miał przygodę z tymi balsamami czekam na opinie.





0 komentarze:

Prześlij komentarz

Liczę się z twoją opinią więc nie zwlekaj tylko pisz :) Sprawisz mi tym ogromną przyjemność, a Ja postaram się odwdzięczyć.