piątek, 27 kwietnia 2012

Kolagen dobry na wszystko

Źródło zdjęcia:www.perfectcollagen.com
Jak już wielokrotnie wspominałam na swoim blogu cierpię na pewne schorzenie Chondromalacja chrząstki stawowej (rozmiękczenie chrząstki). Więc Panowie Doktorowie przepisywali mi suplementy które mogą wspomóc odbudowę i utrzymanie chrząstki w miarę dobrym stanie. Przez ostatnie lata zażywałam wiele różnych suplementów które były głównie na bazie kolagenu, a "skutkiem ubocznym" w mim przypadku było ich pozytywne działania na cały organizm. Mam taką dziwną manie że lubię czytać w "ustronnym" miejscu ulotki z lekarstw i tak właśnie zainteresowało mnie stosowanie kolagenu w kosmetyce.



Kolagen jest podstawowym składnikiem tkanki łącznej. Włókna kolagenu są budulcem mięśni, skóry, ścięgien, kości. Do jego zadań należy również utrzymanie odpowiedniego nawilżenia skóry oraz odnawiani jej komórek. To jego utrata z wiekiem powoduje pojawienie się pierwszych zmarszczek i utratę jędrności skóry. Badania stwierdzają że doustne zażywanie płynnego kolagenu spowalnia proces starzenia, odmładza komórki narządów wewnętrznych. Kolagen również wygładzi zmarszczki, zminimalizuje wypadanie włosów i odbuduje je w sposób naturalny, wspomoże nas w walce z cellulitem, ujędrni skórę, wzmocni paznokcie. Oczywiście nie liczmy na cuda bo nie jest to eliksir młodości ale suplement który mogę śmiało powiedzieć że działa. Jeśli już się zdecydujecie kupujcie je w aptekach, są w różnych przedziałach cenowych więc każdy znajdzie coś dla siebie. Wszystko co napisałam jest w 100% prawdą doświadczyłam tego na własnym ciele i najbardziej chce polecić Artivit.

 ARTIVIT 15 fiolek po 30ml/ 60.50 zł



Skład: magnez , witamina B5 (kwas pantotenowy) , witamina B6 (pirydoksyna) , witamina B2 (ryboflawina) , witamina B1 (tiamina) , enzymatycznie hydrolizowany kolagen. 1 fiolka zawiera 1,4 mg witaminy B1, 1,6 mg witaminy B2, 2,0 mg witaminy B6, 6,0 mg witaminy B5 oraz 10 g hydrolizowanego kolagenu.
Dawkowanie:
 Doustnie. 1 fiolka dziennie.   Preparat może być zażywany przez dowolnie długi czas. Zaleca się zażywanie przez okres 2 do 5 miesięcy.   Uwaga! Wstrząsnąć przed użyciem.




Na opakowaniu przeczytacie, że ma miły owocowy chyba malinowy smak nie pamiętam dokładnie z pewnością jest słodki, gęsty troszkę czuć te niby maliny ale raczej okreśłiłabym to chemicznymi smakiem malin.
 Po około 4 miesięcznym stosowaniu zauważyłam, że moje paznokcie stały się twarde a włosy jak by szybciej rosły i nabrały fajnego zdrowego wyglądu. 
Przestałam stosować odżywki do włosów bo były zbędne. 
Piłam jedną fiolkę dziennie na czczo a słodki smak i gęsta konsystencja powodowały brak apetytu na śniadanie przepijałam ją wodą dodatkowo dużą ilością wody  co spowodowało że udało mi się schudnąć dodatkowo wydawało mi się że mam więcej energii.
 W tym okresie ćwiczyła aby wzmocnić mięsień czworogłowy  i widziałam, że  mimo chudnięcia ciało nie traci jędrność. Warto wydać tą kwotę lecz uważam że minimum 6 miesięcy należy go spożywać bo oprócz poprawy naszego zewnętrznego wyglądu wspomaga nasze stawy i regeneracje całego organizmu a zdrowie jest najważniejsze.

W aptekach znajdziecie również inne suplementy z zawartością kolagenu np:

Humavit Kolagen, 120 tabletek /28.90zł, 

Colafit, kostki liofilizowanego kolagenu, 15 szt /17.90zł

4 Flex 30 saszetek/ 125.90 zł


Przed zastosowaniem porozmawiajcie z farmaceutą powiedzcie w jakim celu chcecie je stosować i zapoznajcie się uważnie z ulotką leku. 

Może już ktoś z was używał czegoś pokrewnego czekam na komentarze.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Liczę się z twoją opinią więc nie zwlekaj tylko pisz :) Sprawisz mi tym ogromną przyjemność, a Ja postaram się odwdzięczyć.